KRT Taman Jasmin (Fasa 1)

KRT Taman Jasmin atau Kawasan Rukun Tetangga Taman Jasmin telah diberi peluang kepada Jawatankuasa baru bagi tempoh 2010~2011 yang dipengerusikan oleh En.Mohd Arfian Ahmad. Perlantikan semua AJK telah dilaksanakan pada 17hb Disember 2009. Harapan agar Ahli Jawatankuasa baru ini mendapat sokongan padu dari penduduk Taman Jasmin, Senawang. Kerjasama dari semua pihak amatlah dialu-alukan bagi meningkatkan perpaduan dan integrasi nasional antara penduduk pelbagai kaum di Taman Jasmin, Senawang.

Tuesday, July 20, 2010

Tanah Runtuh Jalan dari Kilang ON ke Surau Tmn Jasmin

Tanah runtuh berlaku di jalan dari kilang ON ke Surau Taman Jasmin yang mengakibatkan sebahagian jalan turut runtuh. Pihak MPS telah dimaklumkan dan kini sedang berusaha untuk berbincang dengan pihak kontrak untuk membaikpulih jalan dan longkang besar tersebut. Penduduk berharap agar tindakan segera diambil bagi jalan dibuka semula untuk kenderaan. Nantikan siaran akhbar akan datang.

Berikut adalah beberapa foto yang diambil oleh RfianFoto:
En.Fadhil menunjukkan kesan tanah runtuh yang teruk dan membimbangkan penduduk berdekatan.

Harap bersabar kepada semua pengguna dan penduduk yang terganggu  akibat jalan pintas di hadapan rumah masing-masing dengan jumlah kenderaan yang sesak setiap hari.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas kesudian tuan-puan memberikan komen di blog ini.

-Pengerusi-
(moderator)