KRT Taman Jasmin (Fasa 1)

KRT Taman Jasmin atau Kawasan Rukun Tetangga Taman Jasmin telah diberi peluang kepada Jawatankuasa baru bagi tempoh 2010~2011 yang dipengerusikan oleh En.Mohd Arfian Ahmad. Perlantikan semua AJK telah dilaksanakan pada 17hb Disember 2009. Harapan agar Ahli Jawatankuasa baru ini mendapat sokongan padu dari penduduk Taman Jasmin, Senawang. Kerjasama dari semua pihak amatlah dialu-alukan bagi meningkatkan perpaduan dan integrasi nasional antara penduduk pelbagai kaum di Taman Jasmin, Senawang.

Sunday, August 22, 2010

Program Kacau Dodol


KRT Taman Jasmin telah dijemput untuk menyertai Program Semarak Merdeka - Mari Mengacau Penganan (Dodol) anjuran KRT Tmn Desa Dahlia. Kami telah menghantar beberapa orang peserta untuk menyertai program tersebut yang telah diadakan pada 22hb Ogos 2010 bermula jam 7.30pagi. Program telah dirasmikan oleh Exco Perpaduan.
Kehadiran melibatkan KRT berhampiran, PDRM, Jbtn Perpaduan dan Kumpulan Bermotor Berkuasa Tinggi turut memeriahkan program. Kami kagum dengan semangat dan kesungguhan yang ditunjukkan oleh setiap peserta. Walaupun sedang berpuasa tetapi tetap bersemangat untuk mengacau dodol. Program juga dihadiri oleh kaum Cina, India, Singh dan program ini telah berjaya menerapkan semangat 1Malaysia.
Program tamat kira-kira jam 2 petang.

Peserta dari Taman Jasmin:
1. Arfian
2. Wahab
3. Samsuri
4. Norazman
5. Mohd Shamsul
6. Hamzah
7. Ashadi
8. Man
9. Wan
10. Norhayati
11. Ita
12. Fauziah
13. Norli
14. Amnah
(gambar-gambar akan disertakan kemudian)....

1 comment:

  1. Salam sejahtera! Saya telah melayari ke blog KRT Taman Jasmin dan berasa sungguh bangga kerana jiran tetangga tempatan mempunyai blog blog untuk mencatat aktiviti mereka.
    Di sini, saya ingin memperkenalkan satu alat yang lebih senang diguna ianya - Online visi Jiran Tetangga kepada penduduk-penduduk dari KRT Taman Jasmin :)

    www.i-Neighbour.com

    Ianya satu jiran tetangga yang lebih kurang sama dengan Facebook. Anda boleh gunakan alat-alat yang dibekal untuk menjalankan urusan-urusan KRT anda dengan senang dan lekas.

    Sila memperkenalkannya kepada jiran-jiran anda kerana ia memang dapat membantu KRT anda berkembang dengan lebih menyeluruh :)

    Selamat berpuasa~!!

    ReplyDelete

Terima kasih di atas kesudian tuan-puan memberikan komen di blog ini.

-Pengerusi-
(moderator)