KRT Taman Jasmin (Fasa 1)

KRT Taman Jasmin atau Kawasan Rukun Tetangga Taman Jasmin telah diberi peluang kepada Jawatankuasa baru bagi tempoh 2010~2011 yang dipengerusikan oleh En.Mohd Arfian Ahmad. Perlantikan semua AJK telah dilaksanakan pada 17hb Disember 2009. Harapan agar Ahli Jawatankuasa baru ini mendapat sokongan padu dari penduduk Taman Jasmin, Senawang. Kerjasama dari semua pihak amatlah dialu-alukan bagi meningkatkan perpaduan dan integrasi nasional antara penduduk pelbagai kaum di Taman Jasmin, Senawang.

Friday, April 2, 2010

Majlis MauliduRasul Taman Satria

02hb April 2010 (Jumaat) telah berlangsungnya Majlis Sambutan Maulidur Taman Satria, Senawang Tahun 1431H/2010M. Bermula jam 6.30 petang di Suaru Al-Hamim Taman Satria, Senawang. Dihadiri oleh Tetamu Kehormat YAB Dato' Seri Utama Haji Mohamad Bin Haji Hasan Menteri Besar Negeri Sembilan (Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Sembilan, Ketua UMNO Bahagian Rembau). Jemputan amat menggalakkan dan meriah.Progam ini adalah kerjasama Penyelaras KRT Zone4.

Bermula dengan ucapan oleh En.Mohd Ghazali bin Abd.Wahid selaku Ketua UMNO Cawangan Taman Satria. Ucapan Menteri Besar Negeri Sembilan. Ceramah Maulidur Rasul oleh Y.Berbahagia Ustaz Norazman Bin Amat iaitu Ketua Kaunselor Pusat Kaunseling Majlis Agama Islam Negeri Sembilan D.K.

Seterusnya penyampaian Sumbangan UPSR/PMR/SPM Tahun 2009, Tokoh Maulidur Rasul Taman Satria dan Cenderahati. Kemudian bersolat Isyak berjemaah.

Alhamdulillah majlis tersebut telah berjalan lancar dan ucapan Tahniah kepada penganjur, semua yang terlibat serta semua yang hadir.

Saya berkesempatan bersuamuka bertemu Pengarah Jabatan Perpaduan, Ketua Penyelasas Zone4, Pengerusi-pengerusi KRT dan seterusnya bertemu dan bersalaman dengan YAB Dato' Seri Utama Menteri Besar Negeri Sembilan.

Dengan harapan KRT Taman Jasmin dapat bekerjasama dengan KRT lain dalam pelbagai program di masa akan datang.Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas kesudian tuan-puan memberikan komen di blog ini.

-Pengerusi-
(moderator)