KRT Taman Jasmin (Fasa 1)

KRT Taman Jasmin atau Kawasan Rukun Tetangga Taman Jasmin telah diberi peluang kepada Jawatankuasa baru bagi tempoh 2010~2011 yang dipengerusikan oleh En.Mohd Arfian Ahmad. Perlantikan semua AJK telah dilaksanakan pada 17hb Disember 2009. Harapan agar Ahli Jawatankuasa baru ini mendapat sokongan padu dari penduduk Taman Jasmin, Senawang. Kerjasama dari semua pihak amatlah dialu-alukan bagi meningkatkan perpaduan dan integrasi nasional antara penduduk pelbagai kaum di Taman Jasmin, Senawang.

Tuesday, April 27, 2010

Program Seminar Menghadapi UPSR 2010

18hb April 2010 Ahad
Tahniah kepada Penganjur: Jawatankuasa Penyelaras RT Zon 4 Daerah Seremban dengan kerjasama Jabatan Perpaduan Negara & Integrasi Nasional Daerah Seremban dan Cerdik Publications (M) Sdn.Bhd. kerna telah berjaya menjayakan Program Seminar Menghadapi UPSR di Dewan Sekolah Menengah Seri Pagi, Senawang.

Penyertaan sebanyak RM20.00 adalah cukup berbaloi untuk pelajar mengambil peluang untuk menimba ilmu dan meningkatkan semangat untuk mencapai kecemerlangan dalam mata pelajaran yang akan di ambil nanti.

Subjek tumpuan adalah:
1. Matematik
2. Bahasa Melayu
3. Sains
4. Bahasa Inggeris

Perasmian dan Penutup oleh Pengarah Jabatan Perpaduan & Integrasi Nasional.

Tahniah dan terima kasih di atas usaha gigih En.Zulkifli Muhamed selaku Setiausaha Penganjur program tersebut. Sesungguhnya usaha ini amat bererti bagi pelajar-pelajar yang akan menghadapi UPSR bagi tahun 2010.

Berikut adalah foto yang sempat di ambil:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas kesudian tuan-puan memberikan komen di blog ini.

-Pengerusi-
(moderator)